U bent leverancier

Voor de gemeente Leeuwarden beheert de inhuurdesk Leeuwarden alle aanvragen voor extern personeel. Het bij elkaar brengen van vraag en aanbod is één van de primaire taken. Daarnaast voert de inhuurdesk ook de gehele administratieve afhandeling uit en regelt alle contractuele zaken.

Voor u als leverancier of zelfstandige professional heeft het voordelen om u in te schrijven, u krijgt hiermee toegang tot alle relevante opdrachten. Andere voordelen zijn:

  • Single point of contact met behoud van relatiebeheer
  • Groei binnen bestaande klant en opdrachtgevers MSP
  • Gestructureerd en efficiënt werving- en selectie proces
  • Heldere en eenduidige voorwaarden
  • Stabiele betalingscyclus
  • Realtime inzage in status opdrachten

Het kan zijn dat u op verzoek van de Gemeente Leeuwarden zich aanmeldt bij de Inhuurdesk. Wij helpen u graag verder voor een soepele registratie en kennismaking met de werkwijze rondom inzet van extern personeel.

Om een hoge mate van dienstverlening te bereiken monitoren wij continu op:

  • Doorlooptijden
  • Leverancierstevredenheid

Onze inhouse consultants zijn er voor u om het hele inhuurproces in goede banen te leiden.

De inhuurdesk wordt dagelijks van 8.30 tot 17.00 bemand door 2 inhouse consultants en is bereikbaar via inhuur@inhuurdeskleeuwarden.nl of via telefoonnummer 085 - 300 1260.