U bent ZZP'er

Voor de gemeente Leeuwarden beheert de inhuurdesk Leeuwarden alle aanvragen voor extern personeel. Het bij elkaar brengen van vraag en aanbod is één van de primaire taken. Daarnaast voert de inhuurdesk ook de gehele administratieve afhandeling uit en regelt alle contractuele zaken.

Voor u als zelfstandige professional heeft het voordelen om u in te schrijven, u krijgt hiermee toegang tot alle relevante opdrachten. Uw opdracht wordt op voorhand getoetst op juistheid conform de wettelijke regelgeving binnen de wet DBA. Zo weet u altijd zeker dat uw opdracht geschikt is voor u om als zelfstandig professional uit te voeren. Andere voordelen zijn:

  • Single point of contact
  • Toegang tot nieuwe opdrachten
  • Heldere goedgekeurde overeenkomsten en voorwaarden
  • Stabiele betalingscyclus
  • Realtime inzage in status opdrachten, uren en declaraties

Het kan zijn dat u op verzoek van de Gemeente Leeuwarden zich aanmeldt bij de Inhuurdesk. Wij helpen u graag verder voor een soepele registratie en kennismaking met de werkwijze rondom het aannemen van opdrachten.

Om een hoge mate van dienstverlening te bereiken monitoren wij continu op:

  • Doorlooptijden
  • Leverancierstevredenheid

Onze inhouse consultants zijn er voor u om het hele inhuurproces in goede banen te leiden.

De inhuurdesk wordt dagelijks van 8.30 tot 17.00 bemand door 2 inhouse consultants en is bereikbaar via inhuur@inhuurdeskleeuwarden.nl of via telefoonnummer 085 - 300 1260.